nej jag är inte död!

Hej sötnosar!

Jag ber om ursäkt för att jag bara försvann igår morse.. men jag har haft rätt fullt upp.

Igår åt jag frukost, duschade, fixade bara håret eftersom att det är nyklippt och så stack jag in till stan och mötte min pojkvän. Vi var överallt i hela jönköping igår kan jag lova er! Först rådhusparken, A6, June, arbetsförmedlingen, june, bymarken hemma hos André, stan, donken, A6 igen, vätterstranden, stan, bymarken hemma igen, stadsparken, och hemma igen. :) haha verkligen några riktiga utforskare.. Somnade vid ett igår efter att ha kollat en massa Angel avsnitt. Har ni sett den serien? Det är ju fortsättningen på Buffy serien, ni vet den vampyren som är med i den serien? Han stack ju, så blev det en serie om hans liv. Skitbra iallafall, rekommenderas för er som inte sett det!

Iallafall, imorse ringde larmet halv nio, vi låg och drog oss till strax efter nio, käkade frukost snabbt och fixade oss. Sen tog vi bussen till stan för att jag hade tid kl 10 på tingsrätten. Skulle vittna på en rättegång.. Det tog bara en halvtimme och det gick faktiskt bra så ni behöver inte vara oroliga! haha.. Jag anmälde en "misshandel & olaga hot- händelse" den 29 mars så det var det jag vittnade om. Sen tog vi bussen hem och fortsatte och kolla på Angel-serien. Sen gick vi till Kalles grill och käkade hamburgare, min sötnos till pojkvän bjöd mig! :) Sen tog vi bussen till stan och så sa vi hejdå. Han skulle till jobbet och jag skulle till huskvarna och möta upp bästavän Sita. Vi tog bussen hem till mig, bytte om till bikini och la oss i trädgården och solade. Så det är den enda vi har gjort sen kl 4 idag. Bara legat i trädgården och jobbat på brännan, lekt med vattenspridaren och busar omkring i ölmstad. Drog också till kiosken som kallas krysset och köpte godis så ikväll blir det att dega i soffan med en massa gottigheter och ha film-maraton! Det bästa här i livet! :)

Ha en underbar kväll sötnosar! Vi hörs lite senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback