my babe and i

Hej igen sötnosar!

Hur är det med er denna vackra kväll? :) Med mig är det faktiskt myycket bättre. Är fortfarande fruktansvärt seg och trött i huvudet. Men vill ändå inte sova eftersom att jag då vrider om dygnet.. det vill jag inte.

Jag och min älskling har bara softat idag, precis som igår. Har gått till Netto och köpt cola och godis. Sen gick vi hem igen, käkade äggmackor, kollat på Angel-serien och suttit vid datorn. Nyss var vi ute på en liten promenad i den vackra solen och det sköna vädret. Och min älskling käkade nyss mackor med ost och ketchup, fyfan vad äckligt.. skulle ni kunna äta något sånt..?! Vidrigt.. hah. Men vi tjejer har ju redan dratt den slutsatsen, killar är inte ifrån samma planet som vi med bröst och mus. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback