mobilblogg - ute på udden med andré. joppi...

dsc06656 (MMS)

mobilblogg - ute på udden med andré. joppi, bark och nisse. kom till kax och så mötte andré upp mig. jävligt skönt för jag orkade inte bära all packning själv. :p sen gick vi upp till bark och softade lite. sen gick jag, andré och nisse till ica och köpte proviant till kvällen. chips, cola och cigg osv. sen gick vi upp till bark igen, sen gick vi allihopa ner till båten och åkte till udden. sen slog jag och nisse upp tältet. och sist men inte minst SÅ TOG JAG ÅRETS FÖRSTA DOPP :D:D självklart var jag först med att doppa mig. sen puttade jag i bark och sen doppade joppi och nisse sig också. andré var den enda som lekte badkruka. ;) nu är alla utom jag och andré påväg till hem för att hämta käk och medans de är borta så fiskar andré och jag ligger i solen och försöker torka. skriver senare, puss :D


Kommentarer
Postat av: julia

mys:D

2010-06-04 @ 21:31:00
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback