mobilblogg - hann inte blogga hemma innan!...

dsc06667 (MMS)

mobilblogg - hann inte blogga hemma innan! kom hem strax innan tolv, då fikade jag o sita. sen packade jag allt jag skulle ha med ikväll och sen hjälpte pernilla mig att fixa mina naglar. sen var jag o sita tvungna att gå till bussen. tänkte dra till stan och sola och träffa andré en stund men det fanns ingen tid till det så jag och sita åkte bara till huskvarna och solade istället. sitter just nu och fixar med mina naglar lite till medans jag väntar på att sita ska bli klar med sitt solande. sen drar vi hem till henne o fixar oss inför ikväll. slutar ju grundskolan idag, fyfan vad skönt o slippa skiten, men sorgligt på ett annat sett.. skitsamma.. nu blire gymnasie i höst och detta sommarlovet ska bli det bästa genom tiderna! skriver lite senare, puss ;)


Kommentarer
Postat av: Zαняα´♥ <3 • • •

samma här :D

2010-06-10 @ 19:02:24
URL: http://minaasikter.webblogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

nice ;D

2010-06-12 @ 21:28:36
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback