mobilblogg - godmorgon bloggen! var inte o...

dsc06672 (MMS)

mobilblogg - godmorgon bloggen! var inte oroliga jag vaknade inte nu :) jag och min älskling gick upp typ tio och käka frukost. tog en dusch och sen drog vi till stan. köpte en söt och fin topp på MQ lite impuls sådär.. sen solade jag o älsklingen varsin 10minutare. sen käka vi på donken och sist men inte minst så gick jag o klippte mig. :) blev skitbra nu när han tog bort allt det slitna, men frisyren han gjorde blev inte riktigt min stil. menmen, bara att dra fram plattången så fixar man det problemet ;) nu ska vi gå till magnus jobb och så ska jag skriva på ett papper som ska lämnas in till polisen ang rättegången som jag ska vittna på torsdag.. skriveR senare iaf. puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback