kvällens planer!

Som ni kanske såg i förrförra inlägget så skrev jag att jag skulle packa inför ikväll. Jag och André firar nämligen 2månader idag och det ska vi fira genom att ha en mysig grillkväll tillsammans med hans vänner (mina med, haha! ;)) ute i kaxholmen! Killarna ska nämligen fiska osv.. jag ska ha med mig tält som vi ska mysa inne i och så vidare.. kanske får sig sitt första dopp för iår med..? Får se hur det blir! Det kommer bli en jävligt nice kväll iallafall! :D

Vi ska vara där hela dagen nu, kvällen och natten. Sen åker jag och André på förmiddagen hem till hans farmor, så jag kommer inte kunna uppdatera ifrån datorn någonting fram tills imorgon eftermiddag. men jag lovar att mobilblogga under hela tiden! Så ni behöver inte oroa er för dålig update.. är ju inte en dålig bloggerska som skiter i er. hihi ^^


grattis till oss på 2månaders dagen, jag älskar dig älskling!

Kommentarer
Postat av: FELICIA

grattis =)

2010-06-04 @ 16:31:18
URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/
Postat av: Jeeennnu

åååh, ditt hår <3

2010-06-04 @ 21:00:11
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback