hemma igen!

Nu är jag hemma hos mig igen! Ensam också.. ;)

Jag och Sita kollade bara en massa filmer på existenz, chillade och snackade fram tills det var dags att dra till bussen kvart över åtta. Så gick vi ner till esplanaden i rask tackt och så tog hon bussen därifrån hem och jag tog bussen hem till mig. Älsklingen ringde mig precis när jag hoppat på och sa godnatt, så söt är han min kära baby! Sen gick jag hem och bytte om. Provade skolavslutningsklänningen tsm med min nya bh som jag ska ha då och sen tänkte jag blogga men då ringer mobilen 9ggr och hemtelen 1 gång, så jag fick stressa ner till busshållplatsen och möta upp Dennis och hans polare för att låna ut cigg till honom. Typiskt dessa nikotinberoende ungar.. ;) Gick hem igen och sitter nu i rosa mjukiskläder och har datorn i knät.

my bestfriend and I.
love you forever and ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback