hemma igen btw :)

Jag och bästavän tog bussen till huskvarna och mötte upp min älskling André. Träffade också min fjortis Evelina som skulle hem. Så snackade jag och Sita lite med henne innan hon skulle dra. Och sen kom André, så köpte vi ben&jerrys =D och sen tog bästavän bussen hem till sig och så tog jag och älsklingen bussen hem till mig. Kom alldeles precis hem, men vi ska gå ner till kiosken och köpa cola, sen ska vi sätta på serien Angel igen. Blir fan beroende utav det. Har man börjat kolla så måste man kolla klart, haha. :) sen är det ju alltid mysigt att se en serie tillsammans med någon man tycker om, hihi <3

Men vi hörs lite senare. PUSS! :) :)


Kommentarer
Postat av: lisa

har du sett buffy the vampire slayer , det är där man träffar angel först , sedan går han över till en egen serie :P han som spelar angel är sååå snygg btw!<3

2010-06-18 @ 18:41:47
URL: http://lisalonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback