hemma hos sita!

Hej bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering today, men jag har iallafall vart hemma idag ifrån skolan för att jag och André bråkade rätt kraftigt igår och somnade inte förens kl strax efter kl 5 inatt.. så jag orkade inte och det var ändå inga vanliga lektioner plus att två var inställda. Skulle bara lämna in böckerna och sånt, så jag missade ingenting. ska göra klart min brodering i syslöjden imorgon under skoltid också så. Och det var sista dagen med vanliga lektioner idag med, så jävla slappt! ;) Precis efter att André gästbloggade så tog vi bussen till jönköping och Sita hoppade på den i huskvarna när hon slutade skolan så vi åkte till june och så var vi där tills André stack hem vid halv fyra och då tog jag och Sita bussen till A6 och så köpte jag studentpresent till älsklingen, en BH som man kan ta bort axelbanden på som jag ska ha på skolavslutningen och en snygg partyväska som man kan ha som plånbok också! Ni får se allting ikväll när jag kommer hem, allt utom Andrés presenter dåra för han läser ju min bogg.. ;) Sen stack jag och Sita hem till henne och käkade en massa gottigt och snackade skit och så vidare. Länge sen vi var ensamma så vi har haft mycket som hänt osv..

Har iallafall tagit en massa cp bilder på mig och Sita med hennes cam och pratade en massa. Sen tänkte jag bara slänga upp detta inlägg sen ska jag och Sita ut och röka på hennes balkong, så jag skriver senare, puss!


Andrés studentpresenter.. ;)


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe :P

allt bra idag då? :)

2010-06-07 @ 18:52:43
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback