händelserik kväll!

Haha hej sötnosar!

Satt på sängen med datorn i knät, plötsligt ringer min söta Evelina och sa att hon sett mitt inlägg så vi pratade lite, länge sen somfan ju! =( Sen när vi hade pratat en stund så ringer Sabinah på min hemtele och säger åt mig att gå ut för att hon är utanför ?! Så jag gick ut och så stod jag och snackade med saknade Sabinah och Viktor larsson som man inte heller träffat på skitlänge! Han gick i min klass innan jag bytte skola ju.. Vi har till och med vart tillsammans, i sjuan faktiskt! ;) Sen när dom åkte så ringde André och sa att han skulle ta bussen hem till mig istället så jag skulle möta upp honom halv elva vid busshållplatsen.. haha sjukt härlig kväll ändå! Kul att vara hemma ibland.. ;)

Har ni haft en bra kväll sötnosar? =)



Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

2010-06-01 @ 22:39:04
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE THYBERG

bra :)

2010-06-01 @ 22:54:10
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback