godnatt :)

Har kollat på två filmer med daddy! ♥ Först kollade vi på en asbra actionfilm och sen kollade vi på Borat. haha sjuk snubbe egentligen asso, menmen.. Sen skulle pappa sova och då gick jag och la mig i min stoora säng i mitt stoora rum helt ensam. Fan vad man märker skillnad när man sover ensam eller med någon.. saknar min pojkvän faktiskt :( eller det gjorde jag innan med, när jag och farsan min kollade på film och käkade popcorn och drack cola, hihi..

Ska iallafall ladda upp en maaassa bilder på facebook nu, håller på att ladda upp. :) Sen ska jag chatta med folk på msn, sjuukt länge sen jag var inne ju. Lite booring men ah, vad gör man inte när man är ensam och har tråkigt..? Sen ska jag faktiskt slagga efter att jag tatt min godnattcigg.

Puss och hörs imorgon! Och tack alla som har grattat mig idag! =)


love u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback