godmorgon lördag!

Godeftermiddag sötnosar! :)

Idag kan jag lova att det kommer bli gott med uppdatering eftersom att det är DREAMHACK! :D

Imorse vaknade jag och älsklingen vid tjugo i tolv ungefär. Somnade rätt sent igår eftersom att vi låg och myste framför Angel serien. :) Sen vaknade vi, käkade frukost, gick till kiosken och köpte cigg, tog en dusch och fixade oss. Jag packade också ner alla kläder och allt annat som jag ska ha med mig till dreamhack. Nu sitter jag och taggar genom att lyssna på tetris låten. Så jävla braa! Fast den är bättre live på dreamhack, sån jävla stämning blir det när alla datanördar börjar klappa händerna och dunkar med i låten. ÅÅH JAG ÄLSKAR DET! SÅ FUCKING HÄÄRLIGT! Man känner sig så underbart fri, inga bekymmer eller någonting. Och folket där är så jävla härliga. Guud.. vill dit nu! :D

Iallafall, ska snart gå ner till bussen. Jag och älsklingen :) så ska vi till huskvarna och köpa lite gottigheter och sen drar jag och bästavän till dreamhack och så åker min kära pojkvän in till stan. :)

VI HÖRS PÅ DREAMHACK! PUUSSSS (ps, ser ni mig där. KOM FRAM OCH HÄLSA! :D)

dreamhack winter 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback