godmorgon!

Godmorgon sötnosar!

Vaknade fö drygt en halvtimme sedan. Blev väckt av farsan min, han berättade att allt är packat och klart så på måndag drar vi till halmstad! Så jävla härligt. Sol, bad och allting! =D Frågan är om jag verkligen kan bada så mycket pga min ********* som jag antagligen har gjort då..? Får helt enkelt fråga henne som ska ******* mig på fredag. ;) Nu blev ni lite nyfikna va? ;) Det är bara min pojkvän, hans lillebror Ian, Sita, Emelie bby och självklart hon som ska göra det som vet om detta! Men ni får självklart reda på det på fredag. Om det blir gjort då vill säga..;)

Iallafall! Jag är seg i huvudet, hungrig och känner mig stressad av någon anledning.. Så jag ska gå ner och käka frukost och efter det göra mina vanliga morgonvanor. Men slänger upp tre inlägg till innan..!

kisses and loves!

en sten som vi hittade igår på stranden. naaw :)

Kommentarer
Postat av: felicia

svar: jag har inte några planer för dagen

själv!?

2010-06-30 @ 13:04:15
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: elinn

okey så härligt! :)

jag har inte hunit göra så mycket ännu. :P

hur mår du idag då?

2010-06-30 @ 13:04:58
URL: http://elinnjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback