godmorgon!

Godmorgon sötnosar! :)

Blev väckt av farsan min vid halv tio ungefär. Han hade gjort kaffe och frukost. :) Så käkade vi frukost tillsammans och snackade lite. Jag skulle egentligen duscha nu, men min ungkarl till far tog toan före mig eftersom att han ska iväg snart.

Ska iallafall, så fort pappa är klar, hoppa in i duschen och fixa iordning mig. Sen ska jag packa och dra mig emot stan. Väntar bara på att min pojkvän ska ringa också, han har väl antagligen glömt det. -.- eller så har han försovit sig, haha.. Men men, får la hoppas på att han hör av sig, annars så får jag väl dra runt i stan ensam, jättekul! :)

jaja, vi hörs efter duschen, puss!

moi in göteborg, maha

Kommentarer
Postat av: Nathalie

fin blogg du har :)

2010-06-14 @ 13:56:50
URL: http://ntmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback