godmorgon!

Godmorgon sötnosar! Solen skiner idag och jag har duschat, klätt på mig och sitter nu och är lite småstressad. Ska bara slänga in detta inlägg och sen ska jag föna håret, platta och kleta på mascara OM JAG HINNER. Lite ont om tid nu känner jag..

Idag är det ingen skoldag, utan vi ska städa/tömma skåpen och sedan ska min klass gå till våran lärare och leka lekar och käka glass. Tar en buss till skolan så jag kommer typ tjugo min försent, men hellre det än att sitta som en tönt och vänta i en timme och tio min i skolan -.- Sen slutar jag kl 13! Feting soft dag! ;) I vanliga fall hade jag nog skitit i denna "skoldag" men måste göra klart broderingen på rasten och lämna in en lapp ang imorgon till min lärare!

Mobilbloggare lite senare, ha det gött idag sötnosar! :) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback