godmorgon!

Godmorgon sötisar! Idag är det bara bra med mig, det är ju en härlig dag ute och idag händer det grejor med! Så orkar inte vara tjurig för den lilla incidenten igår.. ;)

Iallafall!
Vaknade sent idag för att jag kom i säng rätt sent igår.. plus att det är något som har hänt med mitt öga, det är jätterött och svider ;s Men jag har iallafall bytt lins så jag får se om det går över.. annars får jag väl kolla upp det. Det började lite smått igår, men det kom pangbom inatt..

Duschade och rakade benen idag. Och tog på mig korta jeansshorts och en tisha till det! Har ingen kamera just nu så att jag kan ta kort på dagens outfit för batteriet håller på att ladda. Men jag ska till skolan snart och bara ha en lektion, sedan ska jag ha socialmöte kl 13 så efter det kommer jag hem igen. Då har batteriet laddat klart och då får ni bild på dagens outift! Det blir bra va? =)

Måste rusa till bussen nu.. ha en underbar fredag alla! och jag är jätteglad för alla positiva kommentarer om inlägget jag skrev innan jag gick och la mig. det vill säga det sista jag skrev igår. Ni är underbara ni som stöttar, glöm inte det! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

bra för dej, :)

2010-06-04 @ 14:08:44
URL: http://tinanami.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback