@ dreamhack

Hej sötnosar!

Nu har jag landat i mitt älskade hemland! Och jag kan bara säga NUUUU BLIR DET ÖÖÖÖS! :D

jag och André tog bussen till huskvarna och mötte upp bästavän Sita och så köpte vi proviant, med andra ord cigg. haha :) Sen tog vi bussen till elmia och så sa jag hejdå till André och så gick jag och bästavän och checkade in på dreamhack. Wooohoo!

Nu sitter jag vid mitt ex Jimmys dator. Han och hans polare gick iväg någonstans så jag fick lösenordet till hans dator. Haha ;). Vi ska la gå iväg snart och busa omkring. Men vi får inte slösa alldeles för mycket energi eftersom att vi ska vara vakna läänge! haha, rekordet som jag lyckades uppnå dreamhack winter 09 vad ju 52 timmar och 20min ungefär. Ska jag försöka slå det tycker ni? ;)


Min vakentid: 5timmar och 15min.
Bästavän Sitas vakentid: 6timmar och 55min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback