dagens lista

(snodde av Kenza)

Senaste


Låt du hörde: blandade känslor - icetail
Film du såg: leagully blond
Mat du åt: ett glas filmjölk
Kram: Bästavän sita
Puss: Älsklingen
Känslan: ensamhet
Resa: Nyhem hehe.. Halmstad snart :)
Glädje: när jag upptäckte snickersen på skrivbordet!
Dröm: jag minns inte vad jag drömde inatt
Person du träffade: min lillebror Jonathan
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: André <3
Gången du åt 7-eleven korv: Har nog faktiskt aldrig ätit det.. :p
Gången du var utomhus: Igår, när jag gick hem ifrån bussen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Söndags
Saken du köpte: Glass

Allmänt

Ska bli skoj: FREEEEEEEDAAAAAAAG! *hemlighets stämplat*
Ska inte bli skoj att: Vädret idag inte verkar så bra..
Sparar till: Ingen aning faktiskt? en resa, en bloggdator eller nått..
Pålägg som gäller: NOTHING! eller stekt ägg :)
Önskar att jag var bättre på: Att höra av mig till folk..
Dagens dryck: ingenting än så länge
Vad saknar du: just nu? en betjänt
Tre band/artister: Linkin park, Simple plan, three days grace
Vad har du gjort idag: Vaknat, snackat med pappa, bloggat
Brukar du svära mycket: Ehhhm ah händer haha
Hur tidigt stiger du upp: Helst efter 10
På helgerna: olika
Vad ska du göra ikväll: Mysa med älsklingen :)
Hur många timmar sover du per natt: 5-12
Vem är snyggast i världen: Alla är vackra på olika sett.
Vad är det för veckodag: få se nu.. i söndags.. måndag.. tisdag var det igår va? då är det antagligen onsdag, haha
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Det hände mest skitsaker förra sommaren..
Favoritplagg i garderoben just nu: så många olika!!
Längd: 163,5 cm
Vikt: Vet inte helt säkert, varierar rätt mycket. Men runt 55kg
Byter gärna garderob med: kenza, hihi
Byxa eller kjol: byxa
Senast utlästa bok: jahdu, i don't know
Mitt rum kan beskrivas som: TJEJIGT! HAHA
Mig själv med tre ord (just nu): seg, förkyld och hungrig
Jag tränar: Aldrig haha
Jag ville bli när jag var liten: veterinär (med mina betyg.. pfft)


Kommentarer
Postat av: elinn

härligt, det är helt okey med mig.

vad hittar du på senare då?

:)

2010-06-30 @ 14:05:32
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: elinn

okey vad mysigt! :)

jag ska svara klart på alla kommentarer sen äta och små fixa lite.

du ska inte se på eclipse ikväll eller? :)

2010-06-30 @ 14:34:01
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blogg!

2010-06-30 @ 15:10:00
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback