berättar om mig själv!

Tjaoow! Jag heter Thess Wester, fyller 16år den 12 juni och föddes år 1994 som ni kan räkna ut själva om ni är smarta. Föddes i örebro och bodde med min pappa och min mamma på ett behandlingshem till min morsa stack. Flyttade runt en jävla massa och har bott lite överallt i sverige. Växte dock upp mest i stockholm och södertälje! Sen flyttade min pappa ihop med Kate, de fick en son som är min halvlillebror vid namn Karl. Pappa hade en son med en annan tjej sen tidigare, min halvstorebror Robin. Sen flyttade jag och Pappa ner till jönköping när jag precis hade fyllt 7år. Han flyttade ihop med Irené på liljeholmen och jag började ettan på rosenlundskolan. Jag var poppis och hade alla killar dregglandes efter mig! Sen brann vår lägenhet upp och vi bodde på hotell hela sommarn 2002. Sen flytta jag och Pappa till råslätt och jag började tvåan på råslättskolan. Jag blev mobbad som fan för att jag var svensk. Vantrivdes där. Av olika anledningar flytta jag till stödfamilj i bottnaryd men flyttade därifrån lika snabbt. Flyttade till min faster hösten 2004 och sen flyttade jag till fosterfamilj i bonnelandet utanför jönköping december 2004. Bytte skola till ölmstadskolan och blev poppis igen, såklart! Lalala. Sen började högstadiet, rökandet, festandet osv. Bytte skola för att få en omstart till AD som ligger i huskvarna och blev bästavän med Sita.

Lite om min bakrund, haha väldigt kort förklaring..

Annars så är jag en sprallig tjej som älskar att umgås med mina nära och kära. Jag har en pojkvän som heter André som snart fyller 19år. Jag hade häst innan och red varje dag, men slutade med det när jag lämnade tillbaka min kära och saknade Eliot. Älskar allt som har med kläder, smink och utseende att göra! Men jag är ingen fjortis som orkar bry mig alltför mycket varenda eviga minut om hur jag ser ut. Älskar att sitta vid datorn och att kolla på film med någon vän eller min pojkvän. Annars tittar jag sällan på tv. Har haft ätstörningar, men det är bättre. Har dock inte särskilt mycket aptit, men det beror också på min konserta som jag får pga min ADHD. Annars är jag en vanlig snygg blondin som är både nöjd och glad över mitt utseende och min kropp. Och jag har känslor och tankar precis som alla tjejer och tonåringar.

Något ni undrar om mig? Bara att fråga på isåfall ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback