svar på kommentar

xxxxxxx om dagens dresscode:
klar diss, ser ut som nått en blind 3åring slängt på sig.

Svar;
Tack för din åsikt vill jag först säga!
Sen tänkte jag bara påpeka en sak..
Mår du bättre nu efter att du försökt klanka ner på mig eller?
Jag kan ta reda på exakt vem du är eftersom att din IP-address står klart och tydligt eftersom att du kommenterade.
Vill bara tala om för dig att du kan inte sänka mitt självförtroende eller något i den stilen genom din dryga kommentar? Jag bara garvar åt det.
Sen tänkte jag fråga en sak också, ditt namn "xxxxxxx" Det är ett namn som en treårig morsa skulle döpa sitt barn till. Så frågan är ju vem som är barnslig egentligen.

Synd om sånt folk som dig, hahahah. I know you love me! :) PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback