sliten och uttröttad..

Nu är jag hemma igen! Och nu ska jag inte iväg igen, haha.. ;)


Efter förra inlägget så bytte jag snabbt om och tog moppen upp till Rocksjö, Ida kom ut och mötte mig och så hämtade vi Sigge och Loke. Gjorde iordning dom och red en runda på drygt en timme. Och det var huuuur kul som helst! Har inte suttit på hästryggen eller ens vart i närheten av någon häst sen i februari.. Och som man brukar säga, engång hästtjej, alltid en hästtjej. ;)

När vi kom tillbaka till stallet så svampade vi av de svettiga hästarna och släppte ut dom, och så sa jag och Ida hejdå och så åkte jag hem, hoppade in i duschen och det behövdes haha! Och jag kan lova att jag kommer att känna av träningsvärken imorgon alltså.. kunde knappt gå normalt efter att ha ridit, plus att jag red barbacka med. Haha! :P

Sigge, Idas ponny :)


En trött och svettig Loke, :)


Jag och sötisen!

Kommentarer
Postat av: Fiona

gud vilka fina hästar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback