skitkul kväll!

Godkväll sötnosar!

Efter förra inlägget så hängde jag och Janina i hamnen lite och höll mest Kasper sällskap tills han slutade jobba vid nio-tiden. Sen drog vi runt med moppen och letade efter Jimmy och KP. Sen fick vi veta att de var hemma så vi drog hem till dom och så satt jag i Jimmys säng och spillde en massa cola i den så han blev skitsur. *Hihhi*

Sen drog vi alla fyra till fotbollsplanen och umgicks där med en massa annat folk. Ringde också min pojkvän och sa godnatt osv.. Sen drog alla upp till ribbaskolan där jag engång i tiden gick, haha! Och så träffade jag folk som jag inte träffat på år och dar.

Snackade också en massa med Becka (sitas "polare"). Vi kom fram till en massa saker osv.. Vi hade det skittrevligt och umgicks där! Sen skulle Janina dra hem så Becka skjutsade henne hem. Så upptäckte jag att hon hade min kamera.. så jag fick åka dit och hämta den. Och sen åkte jag hem, och fyfan vad kallt det var! Hade behövt min tjocka vinterjacka, hehe..

Nu ska jag strax sova för jag mår piss.. Men ni ska få en massa bilder ifrån kvällen först dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback