nystädat + nyduschad

Hej igen sötnosar!

Sitter just nu i mitt nystädade rum. Så jävla nice! Kan ni gissa hur många påsar jag slängde med bara skräp i eller..? fem stycken. Plus att jag tog lite förhand också.. Herregud vad gammal skit jag hade i alla mina lådor!?

Iallafall.. efter mer än två timmars städande så kände jag mig jääättesliten och trött. Ofräsch också för den delen.. så jag tyckte jag förtjänade en iskall dusch. Hur skönt som helst! Så nu sitter jag här i på min datastol vid datorn med nyduschat hår som fortfarande är blött. För engång skull så ligger jag inte i sängen med datorn i knät som jag brukar.. haha!


min dörr för väldigt länge sen.. mina lillebröder hade lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback