nyduschad och fräsh!

Hej igen sötnosar! :)

Nu har jag duschat, äntligen! Det behövdes kan jag lova er.. var så fruktansvärt varm och kände mig riktigt ofräsh.. Rakade benen osv också, haha. Sen klädde jag på mig kvällens kläder. Kände inte för att ha klänningen när vi bara ska vara hemma och grilla liksom.. ;) Så jag klädde på mig något enklare. Ni får såklart få se det i nästa inlägg. :) Nu ska jag bara kleta på lite mascara. Eller ska jag skita i det..? Jag är ju fortfarande söt liksom.. Hm..

Jaja det återstår att se. :) Min pojkvän kommer hit snart också så jag ska gå och möta honom strax också.

Hoppas ni får en härlig lördagskväll sötnosar! Det är det minsta ni är värda! :) ♥



Kommentarer
Postat av: Julia ♥

sv: okej, grattis till er :D

själv så blir det mest slapp :)

kram

2010-07-03 @ 17:34:14
URL: http://idoljulia.blogg.se/
Postat av: josefine

händer idag då? :)

2010-07-03 @ 17:37:39
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback