hemma ifrån semstern!

hejsan sötnosar! :)

Gud vad konstigt det känns att sitta vid en dator nu igen efter flera dagar utan.. haha.

Iallafall!

Jag och pappa vaknade tidigt imorse, och packade ihop allting efter att vi käkat frukost och så drog vi in till stan. Först åkte vi till banken så att pappa kunde ta ut mer pengar och sen drog vi till stationen och lämnade packningen samt köpte tågbiljetterna hem. Sen stack vi tillbaka in till stan och så shoppade jag lite igen och sen käkade vi på donken och sen gick vi tillbaka till stationen och softade där.

Tog tåget till värnamo och fick vänta på nästa i 45min sen bar det av hemåt till kära jönköping! :) Det enda jag saknade var egentligen min pojkvän.. men det är rätt skönt att komma hem ändå. Blev riktigt solbränd också efter att vi legade i solen igår i två timmar, fyfan! haha! Somnade vid tio igårkväll eftersom att både jag och pappa fick solfrossa så det kändes som att vi hade feber..

Nu är jag hemma iallafall! :) men ni får inte se semesterbilderna förens imorgon eftersom att min pojkvän mötte mig vid june när vi anlände med tåget där så han följde med mig hem och det är nog riktigt segt för både honom och mig och sitta och vänta typ 10min för att alla bilder ska föras över, haha! :) Ni får se all shopping jag införskaffat imorgon också.


PUSS och hoppas ni har haft en trevlig vecka precis som jag har!



Jag idag :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

söt du är :)

2010-07-09 @ 08:20:54
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: moa

Idag fyller min mamma 50! så då ska vi fira henne med restaurang och en massa fina presenter. :)

2010-07-09 @ 11:18:37
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback