hemma ifrån jönköping!

Godeftermiddag sötnosar!

Sorry för att jag inte har uppdaterat förens nu.. men hade lite fullt upp så att säga.

Jag och älsklingen vaknade vid kvart i elva, eller vi gick upp då ungefär. Käkade frukost och kollade på tre Angel avsnitt och sen snackade jag lite semesterplanering med familjen och sen tog jag och min pojkvän bussen in till jönköping. Han skulle till en polare och jag växlade in lite pengar som var utländska som har legat och dammat i en låda.. Fick iallafall 180kr och det trodde jag verkligen inte, haha. ;)

Sen åkte jag hem igen, och nu sitter jag här. :)

Jag och söta Janina :) "lillsyrran" <3

Kommentarer
Postat av: Bassy

Fin bild!! :))

2010-07-19 @ 17:45:12
URL: http://bassy.blogg.se/
Postat av: janina

men thess den bilden på mig va ju ful ´storasysster`´<33

2010-07-19 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback