hemma hos jossan!

Godmorgon världen!

Jag kan berätta om gårkvällen lite senare, typ när jag kommer hem vid 18-19 tiden ikväll för er som undrar vad jag gjorde hela dagen igår. ;)

"Imorse" så vaknade iallafall jag och Jossan kl 13.50 ungefär, vi somnade rätt sent igår så vi var helt utslitna.. haha! Sen käkade vi frukost, gick en promenad och tog morgoncigg och satte på datorn. :)

Dagens planer är bara att umgås med Jossan, käka osv fram tills jag ska ta moppen hem vid typ sex tiden ikväll, sen kommer min pojkvän hem till mig och sover över tills imorgon antagligen. :) Så denna dagen kommer bli slapp, men det är skönt också! Eftersom att vi höll ju igång heela dagen/kvällen igår! ;)

fyra bilder ifrån igår..

Såhär ser det ut ifrån Jossans hus. (hennes trädgård/badplats) ASFINT!


bryggan


vi var ute och fotade längs strandkanten igårkväll, så tog Jossan kort på mig :)


jag och min underbara vän!
(jag fick låna kläder av henne för att det var kallt på kvällen)

NI FÅR MÅÅÅÅNGA FLER BILDER SENARE! (som jag tagit med min kamera) dessa kort är tagna av Jossan.

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Jossan

ÅÅÅÅh va underbart det var att få träffa dig!! :D

Blev så glad när du smsade mig o de 2 dagarna va helt underbara!

Gränna var askul och speciellt med dig!

Hoppas bensinen räckte hem sen ^^ Och glöm inte hälsa Andre från mig :)

Älskar dig, du betyder mkt :)<3

2010-07-15 @ 18:59:49
URL: http://jossefinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback