härligt väder!

Godmorgon på er alla!

Vaknade vid tio imorse för att min pojkvän hade ställt alarm. Låg och snoozade till tjugo i elva och så gick vi ner och käkade frukost. Sen tog vi moppen ner till krysset och köpte cigg och sen lämnade jag av André vid bussen för att han skulle hem.

Kom precis hem igen och frågade min yngsta lillebror om han ville hänga med till bunn och bada. Han älskar ju att åka moppe så tänkte att han inte skulle säga nej. Det gjorde han såklart inte heller, haha. ;)

Så strax så ska jag och min bror Daniel ta moppen och bada! Måste svalka av mig lite nu när det är så fruktansvärt varmt alltså.. haha!

jag just nu.

nya t-shirten :) trycket syns inte, men det står "ps, i ♥ you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback