härlig dag!

Hej igen sötnosar! :)

Hur har eran dag varit hittils? Min har iallafall vart superbra! :D

Vi har kollat på en massa avsnitt utav Angel, och hjälpt till att ta ut piaonot som stod i vardagsrummet. Det skulle tydligen slängas.. rätt synd jag tyckte det var fint.. :( Men jaja, haha inte mitt hus så jag bestämmer inte. ;)

Sen tog vi en rökpause och snackade om hästar, inte för att jag vet varför men vi kom in på det av någon anledning, haha. Men nu ska vi gå ner och kolla klart på det avsnittet vi håller på att kolla på. Så vi hörs snart igen! PUSS


vi pratade om denna hästen, Ziggy som bodde hos familjen Collins här i ölmstad där jag bor.
Den busred jag innan jag fick veta att han blev utnämd till världens finaste Irish Cob 2006. Mäktigt faktiskt! ;)


Kommentarer
Postat av: A D A | | A D A D A . B L O G G . S E

Hejsan! :)



Om du anser att detta är spam eller liknande så är det bara att ta bort kommentaren och så ber jag om ursäkt.



Jag deltar i en fototävling och vill så hemskt gärna vinna systemkameran som står på spel. Har drömmar om en riktigt bra kamera men har ej råd.



Jag skulle bli så otroligt lycklig om du hjälpte mig genom att rösta här: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=804 Det tar endast 2 sekunder och jag skulle bli jätteglad! :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=804



Man kan rösta varje dag!



Kram sötnos, och ha en bra dag!

2010-07-04 @ 22:44:14
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback