här är det livat..

Godmorgon sötnosar! :)

Igår åkte jag ifrån gränna till A6. Hoppade av där och gick till bymarken och så mötte André mig. Det var verkligen skitskönt att gå. :) Men jag var lite trött i benen när jag kom fram kan jag lova.

Så käkade vi flingor och sen somnade vi. Jag somnade direkt verkligen när jag la huvudet på kudden, fyfan vad skönt det var..

Sen vakna vi imorse typ för 40min sedan av att hans morsa skriker "snobbar är snoppar!" hahaa. :) Och efter att vi vaknade så har ingenting spciellt hänt, mer än att vi har bråkat om internet. Eftersom att vi sitter på olika datorer just nu så tar min data upp allt internet och han får vara utan. haha! :)

Men nu måste jag klä på mig och sen ska vi dra ner till stan och köpa en present till min fosterpappa Magnus som fyller 40 idag!
GRATTIS! ♥


det blir frukost på donken också, hihi

Kommentarer
Postat av: Bea

SV* tack;

grAttis till magnus:)

2010-07-03 @ 14:10:53
URL: http://misslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback