godmorgon världen!

Godmorgon sötnosar! :)

Igårkväll så käkade jag och min pojkvän pizza till kvällsmat, kollade på två avsnitt utav Angel och sen så gick vi och la oss. Båda var dödströtta.. haha.

Imorse vaknade vi vid halv elva, bråkade om när vi skulle gå upp och jag vann såklart ;) Kvinnopower!! Haha. Sen käkade vi frukost och det ser ut som att det har vart inbördeskrig där nere för vi håller på att renovera om köket så allt ligger i kartonger eller på golvet.. haha! Efter frukosten tog vi morgoncigg och sen duschade vi. :)

Ska alldeles strax slänga upp all shopping jag köpte när jag var i halmstad. Efter det så måste jag fixa lite eftersom att jag och min pojkvän måste iväg!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback