födelsedagsfirande!

Hej igen sötisar!

Nu är jag hemma igen! Och gud vad jag har fått stressa omkring.. Först drog jag och min pojkvän till stan och käkade frukost på donken, blev proppmätt verkligen. Jävla fetish mat.. Sen köpte vi present till min fosterpappa och sen mötte vi min pojkväns lilllebror Ian och hans vänner en snabbis. Sen gick jag och André till june och så tog jag bussen hem.

När jag kom hem fick jag bara rusa upp till mitt rum och byta om snabbt som attan för att vi skulle iväg till brunstorps värdhus och käka födelsedagslunch. Sen skulle vi allihopa dra till röttle och bada, men jag bangade på det så de skjutsade hem mig istället.. hatar att stressa omkring och så kände jag mig så fruktansvärt äcklig och ofräsh, ville bara hem och duscha.. Så nu sitter jag hemma ensam och ska strax hoppa in i duschen.

Men först ska ni få lite bilder + min "middags-outfit!"

Lennart och Magnus, frågan är om han verkligen fyller 40 och inte 4.. haha!


Pernillas pappas sambo Siv! :) (och utlänningarna bakom som flörtade med mig..)


hela familjen + lite annat, haha. Ser ni mig? ;)

Kommentarer
Postat av: josefine

tack så mycket :)

2010-07-03 @ 16:04:36
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHA alltsoooo det är ju fan joni som sitter bakom hahahaha stackarn att han kom med i din blogg:D

2010-07-03 @ 22:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback