fått mycket gjort!

Hej igen sötnosar!

Har faktiskt fått rätt mycket gjort idag! Har städat/släng ut saker från mitt rum, plockat iordning med alla mina stall/hästsaker/ridkläder i garaget och fått en del kläder tvättade. Känns skönt att jag ska börja ta upp det här med ridningen igen.. har alltid känts som att något saknas sen jag lämnade tillbaka Eliot i september förra året..

Och jag har verkligen saknat doften av hästar!! Kände den härliga lukten bara strömmade emot mig när jag fixade med allt innan, och nu "stinker" hela jag häst och läder, haha! Så sjukt härligt!!

Ska alldeles strax ringa Rocksjö igen, skulle prata med dom om ridning osv.. har ju vart medryttare åt många hästar som dom har haft och nu ska jag börja rida deras nordsvensk Loke igen! :) Så jag skulle ringa deras dotter Ida (som typ avgudar mig! hihi) och prata med henne om någon dag eftersom att de skulle ut och tävla med deras ponnyer senare idag.. och sen ska jag fortsätta göra sysslor (laamt..) Och duscha är ett måste nu också! haha!

Så vi hörs lite senare, PUSS :)


detta hade jag på mig igår förresten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback