ändrade planer x2 + lite andra känslor

Min kompis Andrée, ni vet som jag träffade första gången i tisdags..? Han smsade nyss och frågade om jag hade lust att träffas en stund idag. Han slutar ju jobba kl 16. Men jag pallar inte träffa han idag om jag ska vara ärlig. Han har börjat bli kär i mig också så han försöker hela tiden få mig att dumpa min pojkvän och det vet vi alla att that's never gonna' happend. Tänker iallafall inte bli tillsammans med honom.. inte för att det är nått fel på honom såå, men hans sätt att vara, euwh? Liksom att höra detta varje dag "dumpa din pojkvän dåååååå så att jag kan ge dig en kyss någongång!" vad är det för en kille liksom? Naej, såna slänger man i soptunnan på dirren asso. Så därför pallar jag inte träffa honom idag.. sorry!

Sen smsade min pojkvän mig innan också, han skulle inte till high chaparall idag! Så jag kanske ska följa med honom hem till hans farsa som bor i bankeryd. Fett mysigt! Bankeryd är ungefär som där jag bor.. faast det är lite mer befolkat kanske.. hahaha! Sen har dom två mataffärer istället för en "lanthandel" som vi har..
;) Så det är väl antagligen kvällens planer! Tack älskling du räddade min dag <3 som vanligt, haha :)
EDIT! kanske inte ens blir något med det heller.. FAN DENNA FREDAG PISSAR JAG PÅ!

Och en sak till som är rätt viktig! Min äldsta lillebror håller på att baka kladdkaka nu! :D Och vad hjälper om man är sur/ledsen om inte choklad! YUMMIE! Så strax blir det att käka sig proppmätt på en stor fet onyttig kladdkaka, haha!


ahaha! min räddare i nöden :) <3


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

fin blogg :)

kram

2010-07-02 @ 15:21:13
URL: http://idoljulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback