vad gör jag uppe..?

Ja det kan man fråga sig! Jag hade faktiskt sovmorgon idag, och börjar 10.40 och då hade ju många utav er sovit så länge som möjligt, jag också faktiskt! MEN eftersom att min pojkvän är utomlands så får jag ju aldrig någon sovmorgon, utan jag måste gå upp och förstöra min sömn för att få prata med honom. Livet är orättvist helt enkelt! Men men, tur att jag inte är en f*tta och väljer att sova framför att prata med honom då! ;)

Anyway..
Jag har precis duschat och nu ska jag gå ner och göra en liten frukost som jag får äta medans jag pratar med min pojkvän.. Får ju aldrig någon lugn och ro. Oj vad jag klagar idag, har jag mens idag eller? Haha nej faktiskt inte, men jag är bara morgontrött och TRÖTT över att det enda jag känner för min pojkvän just nu är saknad. Självklart kärlek också, men jag är van vid att ha honom nära mig och att få prata med honom när jag vill, inte på någon fucking bestämd tid genom datorn.


Jag just nu..


Kommentarer
Postat av: Emblem

Sv: Aaw tack :)

2010-12-09 @ 08:31:51
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: josefine andersson

tihih fan vilken söt bild =)<3

2010-12-09 @ 12:56:54
URL: http://jossich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback