på superbra humör!

Godmorgon! :D Hoppas att ni har sovit gott?

Det gjorde jag iallafall! Min älskling är bäst. Och ang inlägget som jag skrev igårkväll så raderade jag det utav olika anledningar. Jag var bara väldigt frustrerad och hade panikångest, men det ordnade sig efter att min pojkvän fått mig att berätta vad som tyngde mig och då blev allting skitbra! Så löste vi dagens problem och så kollade vi på filmen i rymden finns inga känslor bara för att den är så jävla bra!
:D

Sen somnade jag i älsklingens famn med ett stort leende på läpparna.
:D Vaknade utav alarmet för en timme sen och låg först och snoozade lite bredvid älsklingen, men sen tog jag mig i kragen och gick upp. Gjorde frukost åt mig och min pojkvän som jag gav honom vid sängen, visst är jag en snäll flickvän? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback