inställd lektion, låång rast

Godmorgon! =) Har ni har sovit gott sötnosar..? :)

Jag sov utmärkt inatt! Somnade tidigt och vaknade utav mig själv vid 6, när mitt alarm skulle gå igång 6.30! Haha, det är inte ofta som det händer. ;)

Gick upp och duschade, gjorde mig iordning och gick till bussen. Och fifan det var ju snöstorm ute!  Höll på att blåsa iväg kändes det som.. Tur att jag inte har så långt till min busshållplats! ;)
Jag kom till skolan vid 8.10 och möttes utav en kille som går i min klass som sa att våran första lektion var inställd, så vi skulle inte börja fören kl 10.30, kul.. Hatar sånt!! :( Tur iallafall att jag inte var ensam om att ha missat det, så jag har iallafall sällskap utav Jossan och några till i klassen! :)



Kommentarer
Postat av: Smarre

ohhhhhh du kunde ju hängt med mig till ungdomsmottagningen, vågar inte åka dit själv :(:(:(

2010-12-16 @ 08:57:44
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback