hemma ifrån "konserten"

Hej igen sötnosar! Nu är jag hemma igen! =)

Vad tyckte ni om mitt videoinlägg förut? Det var väl hyffsat iallafall..? :) Aja, jag sprang nu som sagt iväg till kyrkan och var på en "konsert"! De var faktiskt skitduktiga och de gjorde en låt så jävla bra, så jag satt och diggade med, haha. ;)

Sen var det fika efteråt, och lite mingel eller vad man ska kalla det. Och sen så blev jag trött och gick hem, har ju lite saker att göra innan jag ska sova ikväll! Haha.. Måste tvätta t.ex, har inga strumpor rena..! Ska springa ner och slänga in en tvätt i maskinen nu faktiskt.



Jag innan jag sprang ner till kyrkan!


Kommentarer
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

sv: hehe jo ja vill ha vita :D men ja smutsar ner dem så snabbt .. :/

2010-12-12 @ 19:14:02
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Linda

Vinnare av dagens blogg är utsedd, kika in och kolla om det var du som vann!:D

2010-12-12 @ 19:14:29
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback