är med joanna nu!

Hej igen sötnosar! :)

Jag tog bussen till cigarren och mötte upp sötnosen Joanna och så gick vi in i hennes pojkväns lägenhet. Så nu har vi varit här en liten stund och busat omkring lite med hans hund Tyco som nog är världens underbaraste hund! Så himla söt, lugn och snäll! :) Naaw.. Vill ha hund när jag och min pojkvän flyttar ihop! <3

Sen gjorde vi lite toast också! Och satt i köket och pratade om livet. Kulkul! ;) Och nu ska vi gå ut och gå med Tyco! Ska gå till en hundgård och leka lite, skojj!  :) Kommer nog inte kunna sitta vid någon dator förens jag kommer hem till Marre senare, men jag har skrivit lite tidsinställda inlägg sålänge, bra va? ;)


Tyco och Joanna!


Jag blev påhoppad.. haha gulligt!


Toast! Mums..!

Kommentarer
Postat av: liqpan

Sv: Jaha, hihi:D Jag förstår det, eller jag har inte gjort det men det måste fan ta väldigt lång tid, haha:D Kraam!

2010-12-10 @ 16:02:13
URL: http://liqpans.blogg.se/
Postat av: elinn

:)

2010-12-10 @ 16:06:17
URL: http://elinnjl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback