what happend with our friendship?

Vi har vart vänner jättelänge, sen våren 08. Vi har alltid kunnat snacka om det mesta, du har alltid ställt upp på mig när jag behövt din hjälp. Jag har fått sova hos dig när jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

Du har hållt om mig och tröstat mig när jag har gråtit. Du har glädjat dig när jag har vart glad. Du har lyssnat och berättat vad du tycker. Du har berättat dina hemligheter för mig, och om dina bekymmer.

Du och jag var nära, fast vi träffades väldigt sällan. Men du fanns alltid där för mig.

Vad har hänt med det nu? Du är jätteglad när vi träffas, men när jag försöker få tag på dig så är du jättesvår att nå.

:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback