väntar på första lektionen

Godmorgon på er!


Igår somnade jag skittidigt! Jag och älsklingen la på vid halv tio så jag somnade runt den tiden, och gick upp vid 5.45 imorse. Så jag är riktigt utvilad! SKÖNT!

Fast det är fortfarande segt att gå upp tidigt, så jag hade gärna sovit några timmar till.. men jag är iallafall inte så trött att jag inte orkade gå upp, vilket är jättebra för att vara mig!

Duschade imorse också, sen klädde jag på mig och fixade mig snabbt och sen gick jag i tid till bussen och kom fram till skolan för ungefär tio min sedan. Min första lektion webbdesign börjar om ca 10 min så jag är i bra tid.;)

Vi hörs strax, puss!


Ian, jag och Isac på bröllopsfirandet, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback