vaken och uppe!

Godmorgon sötisar!


Hur är det med er denna regniga och tråkiga morgon..? Med mig är det faktiskt bra :) Är väääääldigt avundsjuk på min pojkvän bara som fortfarande ligger i bara kalsonger invirad i mitt täcke så man bara ser halva ansiktet sticka upp där vid kuddarna.. Så sööööt! Vill bara lägga mig igen.. :(

MEN det kan jag ju inte göra. Jag har ju arbete att sköta! haha, jag har iaf ett liv ijämfört med min pojkvän. ;)

Har klätt på mig, fixat mig snabbt och nu ska jag gå ner och käka en frulle och sen borsta tänderna. Sen blir det att gå till jobbet med ett paraply i högsta hugg! Spöregnar ju ute som sagt..

Ha en underbar dag allihopa! <3

bild ifrån juli på min sötis som har somnat.. hihi

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Hihi ;D



Hur är det med dig? :)

2010-08-09 @ 14:43:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback