uppe och pigg!

Godmorgon sötisar!


Hur är det med er idag? Med mig var det perfekt alldeles nyss, men så sa min pojkvän något (som vanligt så ändrar han sina planer..) och då lacka jag ur.

Det är inte det att jag blir sur för inget, eller jo kanske.. men jag har problem med att ändra planer. I och med min ADHD så behöver jag rutiner, jag behöver svart på vitt. ÄVEN när jag har min medicin, jag klarar inte av att folk säger två minuter innan "nej, jag ska göra detta istället.." Man måste säga det tidigare för att jag måste låta det sjunka in.

Så detta sabbade min morgon totalt. Vill bara lägga mig i sängen igen och somna om och skita i allt. Men det går inte, jag har ett jobb att sköta..

Får se vad min pojkvän ska göra, om han gör som planerat och stannar här sålänge eller om han åker hem.. Kvittar för mig, är inte glad nu ändå.

Men vi hörs när jag har slutat jobbet! Ska kolla med bella idag om hon kan träffas också.. PUSS

http://4.bp.blogspot.com/_UnnONUonwHE/SvxsXdnw3fI/AAAAAAAABNE/AkwKrRCsll4/s320/arg_tant.png
Detta är la jag just nu.. hehe


Kommentarer
Postat av: izza

tkr jag låter vettigt att man ska ha rutiner! vet inte om du kmr ihåg det, men jag klarar inte heller av att saker ändras hela tiden :P Kämpa på Thess ! :D

2010-08-12 @ 10:35:44
URL: http://appelqvist.devote.se
Postat av: elinn

jodå det är bara bra med mig med, är trött bara. :P

vad händer idag?

2010-08-12 @ 11:18:07
URL: http://elinnjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback