tappat matlusten?

Hade Webbdesign som första lektion, och då fick vi en uppgift om att skriva om en massa olika webbläsare osv. Så jag fick jobba stenhårt den lektionen och sen jobbade jag lite på håltimman vi hade efter den lektionen. Men den inlämningsuppgiften behöver inte vara inlämnad förens nästa tisdag så jag har ändå tid på mig.. Har bara mindre än hälften kvar så.

Efter håltimman så hade vi Matte, och min lärare är fan konstig, jag frågade om en penna och då gjorde han jävligt mycket narr av mig. Typ sa att jag inte ville låna hans penna för att han stoppade den i näsan o sånt..

Sen fick vi lunch, men jag äter inte fisk och det var just det som serverades idag. Så jag och Jossan sket i lunchen och sitter i caféterian just nu och väntar på att engelskan ska börja.

Glömde äta frukost imorse också, eller glömde och glömde, jag hann inte eftersom att jag snoozade så jävla länge. Så min mage svälter just nu, känner att hela magen bara vänder sig ut och in. Plus att jag är pank så jag kan inte köpa något i caféterian heller.. menmen, får äta sen vid fem tiden när jag ska träffa min pojkvän.. Om jag överlever fram tills dess..?


Kommentarer
Postat av: hedda

kul att läsa lite äldre inlägg :D

2011-01-11 @ 19:27:34
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback