stressad dag!

Hej på er!


Sorry för att jag inte hunnit uppdatera idag...

Men jag har sovit jättedåligt inatt eftersom att en viss Isac kom in och väckte mig och André kl 5.17 inatt (!!!) och sen gick jag upp vid halv 9 och duschade, käkade frukost och gick till bussen och sa hejdå till min pojkvän. Kom till jobbet kl 10 som vanligt och jobbade till 16. Idag jobbade jag alltså full arbetsdag.. haha. Hade fullt upp hela dagen på jobet eftersom att det kom en massa varor inför helgen osv. Men asskönt är det nu med två dagar ledigt! Har ju jobbat alla dagar denna veckan så förtjänar lite ledigt tycker jag, hehe.

Sen kom min pojkvän till mitt jobb och så slutade jag och så gick vi hem till mig. Nu ska han käka och sen ska vi gå ner till krysset igen och panta burkar och köpa cigg.

Så skriver senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback