sitter på jobbet!

Hej igen sötisar!


Jag gick till jobbet som vanligt kl 10, började och då var det riktigt slappt. Sen kom Cornelia vid 12 och då kom Arla och sen kom också GB. Då fick jag och Cornelia springa omkring som skållade råttor på spikmattor.. Men det blev klart snabbt och nu finns det inte ett piss att göra igen. Chefen och hans brud är på lunch och Cornelia är någon annanstans, inga kunder i butiken så jag står på jobbdatorn, hehe. ^^

Slutar nog snart, eftersom att det inte finns någonting att göra..

Pratade med Bella innan också, hon kunde inte träffas idag för hon hade andra planer, sen pratade jag med Sabinah också så vi ska antagligen träffas och gå på vätterfesten tillsammans! Äntligen får man ett bra tillfälle att få klä upp sig och att bära klackar! :) Det är ju inte världens smidigaste outfit en vanlig vardag.. särskilt inte när man jobbar heller..

Men vi hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Sabine

ha en fin dag!

2010-08-12 @ 15:38:09
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback