sitter på donken

Hej igen sötisar!


Jag och Jossan var bara med på uppropet på idrotten som sagt, sen fyllde vi i ett formulär och sen slutade vi. Tog bussen direkt in till june och mötte upp Erica. Sen var Jossan tvungen att dra till tåget så jag och Erica tog bussen till torpa och så piercade hon sin tunga. Blev skiitnice! ;)

Sen drog vi tillbaka till june och mötte upp min pojkvän, och sen drog Erica hem med bussen och så gick jag och älsklingen till Åhlens så jag kunde köpa kollegieblock till skolan, ett linjerat och ett rutigt. Asbra! Nu slipper mina lärare på spelet iallafall, höhö..

Nu sitter vi på donken och käkar, eller maten har inte ens kommit än.. jävla tjockiskedja med dålig personal. Ska söka jobb där så att allting går mycket snabbare.. eller vad säger ni? ;)

Haha.. ska iallafall dra med min pojkvän hem till honom och kolla på film. Så jag bloggar lite senare ikväll. Hörs senare, ha en bra kväll allihopa!


bild på mig i april..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback