på bymarken!

Hej igen snuttisar!


Jag och André tog bussen in till stan, hoppade av vid june och tog bussen till torpa. Köpte energidricka och cigg på ICA och sen gick vi hem till Nisse och plingade på, men han sov antagligen eftersom att ingen öppnade.. så vi stack till ett ställe där man satt på stolar under tak en liten bit ifrån där Joppi bodde. Sen ringde Nisse och sa åt oss att gå till Idas park och möta upp honom. Så gick vi tre hem till Joppi och överaskade honom när han precis hade kommit hem ifrån jobbet/körlektionen. Så fick han sin present och så gick vi bort till det stället med stolar under tak och satt där och chillade ett tag, snackade och drack energidricka. Sen gick vi hem till Joppi igen för att han skulle hämta en film som han skulle lämna tillbaka på VIP. Sen drog vi hem till Nisse och satt på hans gård medan han stack iväg och skulle träffa Vea tror jag den tjejen hette.. Hon var med på liseberg också när vi var i göteborg..

Så satt vi där och chillade ett tag, sen kom Isac och plockade upp mig och André och så åkte vi hem till dom. Så nu sitter pojkarna och spelar något online spel mot varandra och jag ligger i sängen med Ians dator i knäet och bloggar like always.. ;)

Vad hittar ni på där ute då? Sitter ni också inne?

ian, jag och andré för någon månad sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback