någon vaken?

Godmorgon sötisar! Har ni sovit gott?


Det har jag! Iallafall så gott det går utan min älskling bredvid mig.. Menmen.. Stör mig som fan på att jag och min pojkvän inte kommer få sova över mer under vardagarna längre. Alltså big deal egentligen? Vi sov över när jag hade jobb och det gick bra. Vad är skillnaden nu när det är skola? Och jobbet är ju viktigare än skolan faktiskt. Idiotiska vuxna.. vill blir 18 så jag får bestämma själv någon gång.

Iallafall.. Vaknade kl 6 av larmet, har fixat mig och klätt på mig osv. Käkat frukost (duktigt) och borstat tänderna.

Börjar kl 8.30 idag och bussen går ifrån mig 7.33 så måste snart kila. Men ha en underberbar dag alla kära läsare så hörs vi senare! Dagens outfit kommer upp någongång under dagen också. Har tatt kort, men hinner inte lägga upp det.

Men vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback