i min värld..

Såhär funkar det i min värld!

* Jag tycker om att prata med folk om bekymmer, problem osv. Jag älskar att säga vad jag tycker och att uttrycka mina känslor på ett bra sätt. Jag älskar när folk lyssnar och tar åt sig av det jag säger också. Och jag avskyr verkligen när folk inte lyssnar och fullständigt skiter i vad man har att säga.. de verkar lyssna men sen händer inte ett skit, eller så börjar de bara prata bort det man nyss sagt. - så lyssna på vad jag har att säga, och tänk igenom det!

* Jag älskar att bry mig om mitt utseende. Och jag byter alltid kläder varje dag, har aldrig samma outfit flera dagar i rad, förutom om jag sover borta och inte har med mig andra kläder.. Men ibland så orkar jag bara inte bry mig, och då går jag vart fan jag vill i mina älskade mjukisbyxor! - så jag bryr mig faktiskt, men inte överdrivet mycket.

* Jag älskar att shoppa. Och jag är nog lite av en shoppaholic. Dock så tänker jag på min egna ekonomi, och köper aldrig något fullständigt onödigt, och nästan alltid på REA. Lägger inte mina pengar på dyra märkeskläder när det finns snygga kläder/saker för tusen spänn mindre. - Så jag shoppar bra och mycket, men med en bra baktanke!

* Jag tycker väldigt mycket om att umgås med folk. Dock hatar jag när folk inte fattar att jag faktiskt INTE vill gå ut varje kväll och festa, eller träffas varje dag eller snacka om allt varje dag. Give me a break sometimes liksom. Jag tycker mer om att vara ute med några polare än att sitta hemma en hel dag, men jag vill inte göra det hela tiden! Jag vill ha tid för mig själv, umgås med min pojkvän ensam osv. - så jag gillar mina vänner osv, men jag pallar inte träffa alla mina vänner varje dag 24/7.

Känner ni igen ner lite..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback